vineri, 4 iulie 2008

Te frige, las-o jos

Daca nu mi-ar curge corpo prin vene si nu as gigăli (cu gi de la gicuţă, mulţumesc) cand sefu' imi zice ca "avem stiluri asemanatoare" - asta putand insemna la fel de bine ca ne place acelasi sortiment de inghetata sau ca ridicam amandoi capacul de la veceu dupa ce facem pipi, as merge aici. As merge cu oameni care nici n-ar vrea sa auda de asta la inceput si ar trebui sa ii conving si sa ma gandesc bine la tipul de santaj pe care al trebui sa-l folosesc, iar in ultima instanta sa inventez ceva dramatic ca un accident cu taxiul. Asta era doar un exemplu, nu o sa racolezi pe cineva cu un accident cu taxiul cum n-o sa ti-o pui recitand din Alexandru Andries care de fapt nu e Alexandru Andries.
Titlul e apropo de nasturi imbracati in material impermeabil. Aaaaa? K-tching!

5 comentarii:

O spunea...

'te dreq va fi cuvânt de ordine pe-acolo. mi-e că asta e cel mai mare lucru pe care îl vom fi fost pierzând. 'te dreq.

indra spunea...

my dear, i shall go and bring u back the stories if u like ;) [anu trecut a fost sukar ;))..anul asta si mai misto ]

Anonim spunea...

interesanta situatia cu gusturile asemanatoare... cel mai probabil, esti suspectata de detinere ilegala de inoralitate si n0n-n0n conformism... concluzia o trage fiecare.

Dans les yeux d'Émilie spunea...

sugar, iertare. nu ma aflu in urba bucuresteana si ma indoiesc ca o sa ma intorc prea curand. sper insa ca invitatia sa aiba un termen de valabilitate mai indelungat, pentru ca ma incanta nespus de tare.
big, big hug.

Teapot spunea...

@ octv: 'te dreq, fuste-n flori, fofoloance si arta, pisi, arta!

@indra: go sniff around for me my friend, lasa-te inspirata si fa-mi niste cercei.

@seicean: sunt oricum rebela si tocmai de-aia ascult rebede pe ripit.pana mea, citesc patapievici pe veceu.

@ emilie: invitatia mea expira ca vopselele de par - adicatelea niciodata. asorteaza-ti margelele, ceai va sa vina