marți, 26 august 2008

It was already half past three, but the night was young and so are we

Pentru ca nu sunt cu nicio unitate mai putin tocilara decat par, saptamana asta miros a cafea si-mi curge nasul de la aerul prea conditionat din biblioteci. Si acum-acum pare ca se petrec toate lucrurile din lume si toti oamenii pe care nu i-am mai vazut isi dau jos pelerinele care-i faceau invizibili si colac peste pupaza, o sa devin si populara.

Au fost corturi si stuf, libelule si pelicani, filme si patapievici. Delta s-a lungit si eu m-am lungit in ea. Si ea si eu am fost anonimi si acum probabil ca nu ne-am saluta in statia de autobuz. Dar mi-ai placut, cu dimineti sufocante si nopti ude si sclipicioase, cu marea oarba ca mine.

Si-acum acum ma trage sa urc pe MeNeACeu catarata pe tocuri fiind, sigur ai putea spune acum ceva despre personalitatea mea, sa fii tu freudian sau pavlovian sau pur si simplu baştan.

4 comentarii:

Anonim spunea...

"freudian sau pavlovian sau pur si simplu baştan"... se acorda nota maxima pentru creativitate, si se cere acordul (linkuit) pentru o folosire la mine in ograda.

Teapot spunea...

Ai o galeata de acord de la mine. Ia mai mult,sa fie, ca nu stii niciodata. Cat despre lincuiala-ce ai vrea sa stie sa faca? O luam pierdut la spate?

Anonim spunea...

desigur... pierdut si din foarfeca, la nivel cu bretonul. se accepta si bonuri de masa ?

Teapot spunea...

Nu mai dam pe bonuri de masa, dar se accepta bonuri de casa. In plus, daca e ceva, te scriu pe caiet si ne descurcam noi, oameni suntem.