joi, 9 octombrie 2008

Dă-mi un pompon, fă-mă majoretă

Facultatea e un liceu mai mare in care mate s-a transformat in manipulare. Orice problema din facultate se rezolva cu asta.
Ce credeti despre televiziune?
Pana mea, nu mi-am dat seama inainte sa patrund in mrejele cognitive ale facultatii cat este de manipulatoare.
Sa vorbim putin despre Geneza. Aoleo, da, mai-mai sa uit : cred ca e prima forma de manipulare din istorie. Gresesc?
Ce zici de tampoane? Bai frate, numa' marketing. Ma manipuleaza astia, altfel sa mor care le-ar lua.

Facultatea e haioasa in felul ei, cu oameni cu care te hăhăi despre axila si oameni cu care prestezi despre paper chat. Cand te hăhăi despre gagica din spate care a zis cuvintele care in liceu te-ar fi exilat in ultima banca a majoratelor: "colegii fac galagie in spate". Cand toate gagicile sunt groupies si toti puberii sunt macho. Cand nu excluzi posibilitatea de a agata in biblioteca (de altfel cunoscuta sub nomenclatura de " Agatatul cu fisa de lectura"). Cand trebuie sa stai cu ochii in paişpe sa nu treci de la party animal la party pooper.
Cand habar nu ai ce vrei si te gandesti ca " Ba, ia hai sa vreau eu totu', ca macar stiu ca pica ceva". Cand b-ul care diferentiaza boobs de boos e numa' in capul dorkului aluia nefehaş.


2 comentarii:

Unknown spunea...

Paper chat, that's me. :D
Nu reusesc sa gasesc un sens pentru ultima replica, insa. :|
Oare eu sunt un puber macho cu groupies? Sau doar eu? CU groupies? :))

Teapot spunea...

Baby, you have to stop turning your head when you hear "dork". And repeat "I am the best, better than all the rest" each day in the mirror.

To me you shall stay articulate, freckles. Oh, and i am your groupie. Me, yeah.