sâmbătă, 28 februarie 2009

Mariposas and stuff


Giulia y Los Tellarini - Barcelona

Februarie a fost toata despre alergatura studenteasca si despre filme, ceea ce l-a indemnat pe metabolismul meu sa stea in cap si-acum stau ca un huhurez treaza pana se lumineaza de ziua. Asta poate parea marfa, decat ca nu e.

Asa ca m-am pus pe hold si m-am lungit printre carti amagite pana acum cu cate un " Pe bune ca te citesc. Pe bune. Hai nu te supara, o sa vezi, o sa fie bine, iti iau ceva dulceeeeeee " si printre muzici. Planul e sa ne lungim prin teatre si filarmonici de-acum, da' parca poti sa stii ? Nu poti.

Mi-am zis eu, mie, -mi, imi, ca acum corpo nu e noul cool, nu-mi aduce nici faima nici barbati, de ce sa-mi bat capul cu asta? Astfel am sa chilluiesc cu Persoana care mai gaseste cate o pisica mijlocie si o sa ne rugam ca temperaturi mai blande sa ne ia in brate, pentru ca ea sa poata purta ochelarii de soare in autobuz fara sa para pe jumate fitoasa-pe jumate batuta acasa.

Altfel, as vrea asaaaaa sa locuiesc intr-un cartier in care e tot timpul cald si poti sa porti fuste fara dresuri si mai ales in care oamenii danseaza din senin pe strada cand ti-e lumea mai draga. Creca astia din melodie asa fac. Nu ca cred, stiu io sigur.

3 comentarii:

Dans les yeux d'Émilie spunea...

parol ca picioarele mele nu s-ar avanta in lume fara coloriturile desuuri.(picioarele mele sunt mai sfiete din fire, insa savureaza de fiecare data moulin rouge. degetele mici aproape ca se fac de rusine in public, dezgolindu-se alarmant).
dara vreau sa te salvez de lupii ce-ti urla-n ureche, asa ca na d-aici: Festivalul Filmului Belgian Francofon (Bucureşti, Sala Elvira Popescu, 27 februarie-5 martie.) de ti-am trezit poftele,da de veste. io m-oi duce marti. te pup pe nas. :*

Anonim spunea...

Ca de obicei, pas sain a la tete...

Dans les yeux d'Émilie spunea...

te vreau. :D
vorbit si cu creanga. si ea se paroleste ca vine.
(tu lasat mie nr tau de telefon pe mess. am zis!)