duminică, 8 martie 2009

Salome

Cristi cel cu LiOn-line mi-a deschis ochii deja miopi si astigmatici in acelasi timp adica concomitent, catre LastFm. LastFm este cunoscut si sub nomenclatura de Tariceanu ( adica tare declinat ca nasoleanu, sau in ultima instanta ca Aurora Liiceanu).
LastFm stie de toate, nu l-am intrebat de clatite, da' io cred ca stie si d-alea, ceea ce din start il face mai indemanatic decat mine. Mi-a aratat el mie de toate, stie si bolerouri, nu mint. Tu numa' sa-i dai asa un puşi si el o duce la un alt nivel. Si cred ca daca se obisnuieste cu tine iti citeste gandurile. E ca o pisica numa' ca fara ghinion. Stii ce zic? Stii, cum naiba.

Ei bine m-am jucat eu cu lastefemul, l-am mangaiat pe burta, i-a placut. Si am zis ca am dus deja relatia la alt nivel (ca eu asa fac o iau mai incet si cand sari gardu, Lion-line) si zic Bai Lastefem, vreau asa sa ascult niste ceacea si zice, Bine, tu. Si atunci am scris eu acolo ca as vrea Chayenne. Ca na, o fi el ras pe piept da le are, pe bune ca le are. Si LastFm care pare-se ca e un hetero panicos a zis Atâââââât.

Bai vere si atat a fost. Am incercat sa-l imbunez dup-aia, stii cum e Hai ma ca glumeam, tu ai zis ca e pe bune? Hai maaaa. Nimic. Zic Iti iau ceva dulce. Mort.

Si zic Ba Lastefem prea te comporti ca toti barbatii din viata mea sa nu ma supar io, da?
Si-a zis puncte puncte puncte. Da-l naiba, mai sunt radiouri.



Chayanne - Salome

5 comentarii:

Vilhelm man spunea...

LA MULTI ANI!

O spunea...

cât căcat mănâncă şi vali ăsta, să mor io ce linguşitor e, ce faze!

Teapot spunea...

mai cu seama ca e nu atata un ins cat mai ales un spam. te-ai prins? tareeeeee

charlieeee spunea...

uuuhhh...i can honestly say ca numi dau seama daca ceai comentat tu la mine e de bine sau de rau. mai ales ultima fraza, in care tind sa cred ca exista o eroare gramaticala.

Ayak spunea...

Uite d'aia-mi place mie de tine!! :))) :*