sâmbătă, 13 septembrie 2008

My bra slides off. Again

Dupa ce m-am despuiat Bucurestiului si a strambat din nas ca tipul pe care l-am vazut cu Persoana in Suburbia si cu care am decis impreuna ca o sa ma marit, i-am deschis Vâlcii.
Si Valcea m-a imbratisat intr-unul din cele 459 de moduri existente de a imbratisa pe cineva. Si eu inca ii spun " Hai, bine, gata."

Ieri am fost la un vintage thing in care se vand si se cumpara o gramada de prostii si in care poti sa gasesti de la pistoane pana la calvin klein. Si cum ma plimbam haotic pe acolo (si faptul ca locul in sine era haotic ma ajuta grozav), am auzit cea mai tare filosofie de viata, care ii da rusine profului meu de filosofie si il lasa in curul gol pe seminaristul de filosofie care nu citeste un autor inainte ca respectivul sa fi murit. ( wtf, exact)
Cand cascam gura la un ceas de buzunar cu lant, in spatele meu un mosulica a spus-O ( filosofia, fii atent ce naiba) incercand sa vanda o pereche de pantofi cu broderie. Zice: "Da cucoana, ne tocmim. Tot ce vezi aici e negociabil in afara de persoana mea", si scuipa un pumn de coji de seminte a la Margelatu' asa.

Si-am zis: Valcea, i shall strip for you too. I'll be a location whore.



Feist-One evening

Niciun comentariu: