miercuri, 3 septembrie 2008

The rebels, one day they all go quiet

Picioarele mele dezgolite au simtit racoare aseara, da' nu racoarea pe care am slavit-o pana mai ieri, nu. Racoarea care cere textila. Si-atunci am dat cu geana peste ce se aseaza sub balconul meu si-am zis "Să dusă şi-asta". Hehei, nopti albe ce-au fost, nopti ude ce-au fost, nopti ce-au plutit.
Si ca de fiecare data cand pui paranteza dreapta de interval inchis in spatele ei, vara iti pare c-a fost grozava, desi daca ai aplica acelesi standarde ca barbatilor, a fost mai degraba molâie.
Că vara te crezi mai liber ca in decembrie e că-n liceu mai scapai de ai tai cate o luna si faceai cate o chestie extrema ca o bere si un prezervativ, dar acum ai cherry in frigider si un pachet in baie. Si-ai putea sa faci oriceorice si tot n-ai bile sa sari.

O sa te imbraci in viciu si o sa fii tocilarul care a sarit si are un ceainic tatuat pe omoplat. Dudesmagnet.

Niciun comentariu: