luni, 8 septembrie 2008

Time takes too much time

Dupa ce mi-am rasfirat tocilareala ca o broasca testoasa care face freestyle pe carapace, timpul ala a venit.
Timpul in care fac in special nimic, in care o grenada Prêt-à-Porter a facut clic in fiecare ungher al casei mele, iar acum sansele sa-mi gasesc sosetele sub chiuveta sunt sus-sus. Timpul in care singura neliniste care te face sa transpiri este daca o brosa oversized merge cu un decolteu in v. Timpul in care redescoperi suburbii. Timpul in care pierzi sirul somnurilor si-al tigarilor si-al cartilor. Cand siropul filmelor pe care le vezi ti se prelinge pe popcorn daca tii laptopul inclinat.
Cand cafelele pe care le bei in locsoare obscure si vii ar tine treaza o multinationala, boicotand campania impotriva risipirii resurselor a lu' petrom.
Cand ai timp sa intri in magazine de funde.

4 comentarii:

Anonim spunea...

sirop, poezie, dolce far niente, toate ca toate, dar tatuaju, unde e tatuaju, multimea inflacarata striga innebunita "teapot, teapot, arata tatuaju!!! Woooohooooooo!!!"

Unknown spunea...

Nu imi place timpul asta, cand ai ocazia sa nu faci nimic. Nimicul suge. Nimicul este contraproductiv. Fa ceva din nimic.

Teapot spunea...

@gekko: "da' halatu, doamna, halatu', cat e halatu'?"
Multimea sa inghita cuminte tizărele.

@catalin: Nu ai trait nimicul cu vână. Nimicul se traieste, nu se supune strambaturilor de nas. Se traieste cu pasiunea unui bungee si din el se trezesc mormane de sugar, spice and everything nice in tine.

diana spunea...

Grenada aia nu cumva eu am lasat-o acolo?
Dimpotriva, Nimicul creeaza.Cand nu ai ce face, cauti ceva sa faci.Nimicul nu insemna odihna, insemna inspiratie.Nu nimicul e distructiv si contraproductiv, ci Totul e.Cand ai ce face atunci lasi totul balta. De ce nu ai face Nimic?
Hmm..