marți, 13 mai 2008

Fetisuri boeme



Muzica pe care o ascult are "Pink" in titlu.
Ma dau jos din autobuz cand vad un magazin de panglici, si asta imi face ziua purpurie. Ma bucur de carti care au un papion desenat pe coperta. Visez la rochii cu crinolina si sifon, la valuri si la matase, la catifea si la satin.
Cumpar nasturi. Intru in buticuri pe care scrie "Podoabe", imi lipesc obrajii de vitrine de antichitati, citesc povesti cu printese date uitarii.
Am un cult pentru cafea si ceai si imi plac lucrurile finisate in fir aurit. Imi asortez cerceii cu ziua pe care o traiesc si sustin ca asta imi aduce noroc. Stiu sa spun lucruri alambicate in franceza. Ma fascineaza marea, cu mirosul ei de pipi cu sare. Luminile citadine ma fac sa vreau sa valsez sub conul de lumina al unui lampadar de strada.

Un comentariu:

catiusha spunea...

ai uitat să zici de căzi neracordate ca în Marie Anotinette.pentru cine stie...