luni, 16 iunie 2008

Do little feelings count?




Ignorand faptul ca in ultimele mele trei posturi apare de vreo douaj de ori "feeling" ceea ce ma catapulteaza in zona "plange-mi un rau, sunt lacul Timber si sunt emo", discutia cu Jumatate-Valceanul mi-a ridicat un bastonas punct.
Cand am inceput sa le masuram in kg? Hei, daca trece de 4.8 se ia in considerare, daca nu, poate se rotunjeste si se ia in considerare sau, aaah, nu.
Nu se presupune ca le adulmecam cum face o rozatoare cu mirosul de branza? Are we afraid of sniffing?
Are we numb or just self sufficient? Sure hope it's one or the other, if else, i just wasted 20 years on menthink

Cesaria este lactata absoluta pentru rozatoarea din mine, ma face sa cred ca ar trebui sa te dai in cesti gigantice de ceai pana vomiti.

4 comentarii:

Pandora spunea...

dacă dă 4.9 este eroare de calculator. este grav şi ar merita treizeci de flotări.

Teapot spunea...

să iasă imediat din orcşit. ei drăcie.

O spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
O spunea...

"numb sau self suficient" vine în continuarea lui "tensionat sau te respinge" şi "completă sau albastră". iar eu refuz să nu îi accept refuzul unei asemenea accepţiuni inacceptabile a refuzului.

(inside joke, nu vă chinuiţi)