joi, 26 iunie 2008

Cubicle - ii dau rusine

Toata lumea stie ca trebuie sa fii grozav de neinspirat ca sa ai o asa-zisa viata.
Costin-Nine-to-Five stie. Eu stiu. Molestatorul-de-Ancute stie. Persoana stie. Tu numeste-o, ea stie.
La testul " Tu cat de corporatist esti?" mie mi-a iesit " Ai castigat un tricou i love corpo". Nu e ca si cum as lucra intr-un birou mov sau ceva. Sau ca people are literally singing around me. E vorba ca folosesc in ficare zi sintagmele " gestiunea informatiei", "fluxul documentelor" si " arhivare electronica". Stiu, suna trist, dar imi dau tiramisu in fiecare zi.

Persoana probabil ma uraste pentru ca m-am numb-uit de tot. Persoana are dreptate, sunt o mumie scoasa din joc. O sa revin, pisi, in joc, fie si doar ca sa pierdem impreuna.

Costin mi-a dat rusineA. Si acum trebuie s-o dau mai departe.

4 comentarii:

catiusha spunea...

nu ai putea fi cubica nici daca te-ai chinui.
http://www.youtube.com/watch?v=56f3HjO5o8E asta in caz ca n-ai destul feeling pentru 5, am zis sa fim emo pana la capat-cai albi, rochite incomode, stardust, ribbons si paturi cu baldachin you name it. you are person. you deserve to be fragile and to look good while doing it

O spunea...

J.D. Boby e emo. Maria, eu sunt cu chitara.

Teapot spunea...

@ Trocalina : you try being fragile around IT nerds. you have to spit and burp to make them feel comfy.

@octv: Ionut, plantatie este unde te-ai nascut, negru e numele tau.

Anonim spunea...

unde semnez pentru tricoul cu "i (inimioara) corpo" sau "pe plantatia mea e mai corpo decat pe a ta" ???