miercuri, 4 iunie 2008

I'm gonna have sex. And the city

Joi, eu si Persoana vom fi acolo. SATC party. Adu-ti servetelele aproape, we both know this is a crying matter.
Tocuri cui, pantofiori-libelula, cocktailuri tematice. Nu stiu exact ce parte o sa fie sex and the city din asta, dar misterul foace toata povestea mai bombastica. Blagian asa. S-a terminat partea cu eu nu viata. Eu, sex si orasul va sa vina.

Acum Costin poate avea un punct cand spune ca " Rahat, astea sunt fite pe paine, ma impresioneaza in sensul ca deloc." Dar ce are Costin? Viata, faima si o hoarda de gagigi care se duc la solar in cinstea lui. I rest my case.

O sa ma oglindesc in bombeurile de acolo si ma astept sa fiu invidiata pentru asta.

2 comentarii:

O spunea...

deşi observ că am ajuns să comentez fiecare post de-al tău, ceea ce aruncă din start o prelată de "extraodinar, iară ăsta" peste orice teză mi-aş propune spre emitere, rămân la părerea că un Vlad Uzurpatoru micmic tot îşi va găsi de lucru pe undeva prin conştiinţa ta, chiar dacă mare parte din aceasta va fi tăbărâtă de Sarah, şi ale ei glammy convive.

Anonim spunea...

Abia astept recenzia de la party. De acum inainte ar trebui sa fiu fericit daca mai tii minte cum ma cheama, ca doar deh! ai intrat in lumea mondena a pseudo-evenimentelor glamour :P

U go ahead and have loads of purple fun!!!