marți, 10 iunie 2008

If you reach the gossip, you exist.

Azi-noapte m-a lovit treaba asta, cand cineva mi-a spus ca stie o sumedenie de barfe despre mine. Self gossip makes us children in candy shops.
Asa ca am sperat cumva ca exista oameni preocupati de ce sosete port si de cate chestii care oricum nu se numesc tigari ard pe zi. De alegerile mele cromatice si de o minima contorizare a acelor experiente care nu sunt in niciun caz cognitive sau metafizice.
Dar oricat de tare m-as entuziasma, let's face it. Nu intereseaza pe nimeni de cate ori ma spal pe cap pe saptamana.
Daca alaturi de fumul tigarilor necunoscute nu apare numele tau asezonat de un convingator "sa mor io", nu existi.

Dar eu le dau credit oamenilor, so i gossip about each and every single one of you.

8 comentarii:

catiusha spunea...

and you actually can end it with xoxo:D

Anonim spunea...

Atat timp cat se vb e o-kay.Si inca se vorbeste..miss u, kitty cay.

Octavian-Andrei Brezean spunea...

exista o vorba cum ca oamenii inteligenti ar discuta idei, cei destepti discuta eventimente, iar cei limitati ii discuta pe altii.
poate ca nu merita si nu rezolva nimic sa iei in seama.

Piersicutza spunea...

Orice ciumpirţel (daca nu intelegi, iti explic eu cand ne vedem) are meritul lui, atata vreme cat declanseaza un post pe blog. :D :P

Teapot spunea...

oh, honey, it's not him, it's me. i see art in any piece of crap :P

Dans les yeux d'Émilie spunea...

draga mea teapot,doresc sa iti marturisesc ca ti-am aflat reala identitate prin intermediul altor canale de comunicare (hi5 - loc de explorare a vanitatii) indraznind sa ma comport familiar chiar si acolo. ;))

Teapot spunea...

In cazul asta, te rog da-mi un branci cand ma vizualizezi : "yo, teagirl!"

Dans les yeux d'Émilie spunea...

ti-am dat, ma. ieri trecute fix. (parca.:-")